WALDEK Z "ZAKUPU KONTROLOWANEGO" NA AUTA WYDAJE 40 TYS. MIESIĘCZNIE | DUŻY W MALUCHU I WIDZOWIE
1,224,994
Reddit
Waldek był bohaterem najdroższego w historii "Zakupu Kontrolowanego". Setki tysięcy Polaków zadawały sobie pytanie: "Skąd młody człowiek ma pieniądze na nowe Lamborghini?". Dzisiejszy odcinek inauguruje serię "Duży w Maluchu i widzowie", w ramach której będziecie mogli prezentować swoje samochody.

-----------------------------------

Kampania promocyjna Max-Dywanik współorganizowana z Allegro.pl

na.allegro.pl/PROMO_dywaniki_...

Specjalne rabaty obniżone cenowo do 30.04.2019

-----------------------------------

Max-Dywanik to polska marka z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w produkcji welurowych dywaników samochodowych. W ofercie posiada kilkadziesiąt tysięcy produktów dopasowanych do większości modeli aut, ponadto jest czołowym dystrybutorem wiodących producentów dywaników gumowych oraz mat do bagażnika.


Dane producenta:

MAX-DYWANIK

Biskupice Ołoboczne Ul. Ostrowska 47

63-460 Nowe Skalmierzyce

www.max-dywanik.pl

www.dywanikidosamochodu.pl

Social media:

instagram.com/maxdywanik

facebook.com/maxdywanik

-----------------------------------

***Jeśli mnie subskrybujesz to zaznacz DZWONEK 🔔, który znajduje się obok miniaturki kanału. Będziesz wtedy dostawał powiadomienia o nowych filmach***
---
Zapraszam Was do swojej grupy na Facebooku: facebook.com/groups/25619...
---
Subskrybuj mój kanał i bądź na bieżąco: bit.ly/1Lx5msO
Facebook: facebook.com/duzywmaluchu
Instagram: instagram.com/duzywmaluchu
Email: fnowobilski@gmail.com

Komentarze
  • Duzy w Maluchu
    Duzy w Maluchu

    Na darmowym webinarze, w czwartek 20 maja o 20:00 będę mówił o kwestiach, które dotychczas były publicznie nieporuszane. Zapiszcie się już dziś, żeby poznać zakulisową wiedzę, którą zdobyłem od swoich gości: www.taktykabiznesu.pl/ Z powodu wspomnianego live nie wyemituję nowego odcinka w środę o 18:00. Wybaczcie, ale chcę przyłożyć się do przygotowania szkolenia.

  • Broly Sayajin
    Broly Sayajin

    Prawda

  • Sensei Kohuzo
    Sensei Kohuzo

    Szanuję

  • St. John One
    St. John One

    Pan Waldek - super ciekawy gość i mega pozytywny, Szacuneczek ;)

  • Misier97
    Misier97

    prawda?

  • ZŁOTY ŚRODEK
    ZŁOTY ŚRODEK

    LO na godzinę 2000zl. Jak mnie wkuriwa takie frajerstwo xdd

  • Marek Limanowski
    Marek Limanowski

    Fura za 600tys do wożenia psa 😎

  • Szymon Mroczkowski
    Szymon Mroczkowski

    Czy ktoś policzył ile razy on powiedział prawda?

  • takitam
    takitam

    "Ja sie nie obnoszę" mówi facet, który zapisał się do tvn turbo do programu :D

  • Skull Trooper
    Skull Trooper

    Prawda

  • Rzeberdorlysz NumberOne
    Rzeberdorlysz NumberOne

    Kurcze, ten Pan wydaje leasingowo na fury więcej miesięcznie niż kosztuje moje auto marzeń, które chcę mieć do końca życia 😲 Mam na razie uzbieraną połowę wartości.

  • Filip Czerwiński
    Filip Czerwiński

    Bardzo pozytywny człowiek

  • Piotr Jureczka
    Piotr Jureczka

    Spoko gościu! Gratulacje za pomysł na robienie kasy i wiedzę która niewątpliwie ma robiąc to co robi!

  • Bartek xxx
    Bartek xxx

    Prawda?

  • Cyber Biznes
    Cyber Biznes

    Handel ludźmi zawsze się opłacał :)

  • Oskiszek
    Oskiszek

    Prawda?

  • MAX-DYWANIK
    MAX-DYWANIK

    Dziękujemy za zaufanie :) #PodróżujemyRazem

  • Tomek Pobłocki
    Tomek Pobłocki

    A to nie klocuch? xD

  • Maluj Montana
    Maluj Montana

    Prawda?

  • Skye - Entlebucher Mountain dog
    Skye - Entlebucher Mountain dog

    Dosyć o mnie, pogadajmy o moich autach...

  • MilioM MilioM
    MilioM MilioM

    Co za koleś, 😄👍

  • Vanesita! Kot
    Vanesita! Kot

    No super pojazdy

  • Piotr Lot
    Piotr Lot

    Myślałem że to Tomek Grzymski xd

  • lucas silva
    lucas silva

    Wie ktos jak on ma na nazwisko albo ktos poda jego ig?

  • Gold Investment
    Gold Investment

    i ten uśmieszek 14.47 hehe :) wiem co czułeś :)

  • Gold Investment
    Gold Investment

    Fajny ten Twój gość ale widzę tutaj masę łapek w dół hehe jak widać dupsko parzy ;) hehe Pozdrowionka

  • Nalogowiecc W
    Nalogowiecc W

    Prawda ?:D

  • Pawel Pasierb
    Pawel Pasierb

    Spoko koleś, widać, że kasa nie siadła na psychę, szacunek. :)

  • Paweł Szczygieł
    Paweł Szczygieł

    A kogo to obchodzi?

  • Kamil Graczyk
    Kamil Graczyk

    Gdzie sie uczyles programowania?

  • sabawte e
    sabawte e

    Prawda

  • Łukasz Kawka
    Łukasz Kawka

    czyli kornacki i tvn turbo to jedna wielka ściema. Straciłem szacunek do kornackiego.

  • Łukasz Kawka
    Łukasz Kawka

    Pozytywny gościu. Pozdrawiam

  • Miłosz Różyński
    Miłosz Różyński

    Prawda* co nie Prawda*

  • Albert Wolodkowicz
    Albert Wolodkowicz

    Resortowy dziecik mondruje się

  • Maciejak
    Maciejak

    Daj coś na start :D

  • Neku
    Neku

    ma ktoś kontakt do waldka?

  • Kosa 95
    Kosa 95

    Prawda

  • Łukasz Gilu
    Łukasz Gilu

    Prawda?

  • Kubuś
    Kubuś

    Wie ktoś ile Waldek ma lat ?

  • Caprik
    Caprik

    prawda?

  • Bartosz Ryś
    Bartosz Ryś

    x41 prawda xD Ale mega pozytywny i prosty gość Nie unosi się nad innymi bo jeździ lambo i ferrari

  • Kacper
    Kacper

    pozdrawiam ludzi, którzy po miniaturce myśleli, że to tomek grzymski

  • Paweł Yanek
    Paweł Yanek

    Ma ktoś namiary do Waldka ? Też chcę lepiej zarabiać 😉

  • Amo Huj
    Amo Huj

    Waldek pozdro

  • Mateusz Szkło
    Mateusz Szkło

    TV N KŁAMIE! :)

  • getitjob
    getitjob

    NIe wiem Waldek czy Cie lubię, ale na bank poprawiłeś mi humor.

  • GOLCUS
    GOLCUS

    Prawda ?

  • ARTUR73405
    ARTUR73405

    ciekawe co Waldek powie rok później

    • Łukasz Nerć
      Łukasz Nerć

      na 99% nic się wjego przypadku nie zmieni znając charakter jego pracy

  • r1 si
    r1 si

    mega pozytywny człowiek👍👍👍👍👍👍👍

  • robasjusi
    robasjusi

    Jednak wszystko w TVN to ściema

  • Ja
    Ja

    Prawda

  • kalber
    kalber

    I po co mu tyle pieniędzy

    • Adasz
      Adasz

      @kalber Po to żeby żyć na dobrym poziomie móc spełniać swoje marzenia etc.

    • kalber
      kalber

      @Adam Bankowiak właśnie po co?

    • Adam Bankowiak
      Adam Bankowiak

      Hahahaha no jak to po co?

  • Matieoxxx xx
    Matieoxxx xx

    Pewnie się nakradł, bo jak żeby inaczej.

  • Daro Daro
    Daro Daro

    38tys rata to okazja w sumie

  • Marcel Górny11
    Marcel Górny11

    Gościu ciagle mowi prawda po każdym zdaniu

  • florek
    florek

    prawda

  • KIM UN JEST
    KIM UN JEST

    12:52 GARAGE Hahahahah . Wymowa angielska "perfekcyjna " (Programista )

  • 127maly
    127maly

    sprzedal dom matki jej oczyma i ojczyma rodziny dorabia w niemczech na ogarkach i przed kamera jest ferrari

  • jjj ,kkk
    jjj ,kkk

    prawda?

  • LAMPARD FG
    LAMPARD FG

    Dobre. Posłuchaj tego. LINK. pleyes.info/port/wideo/mGaxmafGrozYZo8 POLSKA. MUZA. DZIĘKI

  • BrajaneQ 4
    BrajaneQ 4

    3:40 zebr-owóz w oknie auuuu xD

  • Tomek Loch
    Tomek Loch

    Jestes fajny gosc. Tez tak bym chcial dojsc do tego jak ty.

  • lucy mroz
    lucy mroz

    Prawda czasu ,prawda ekranu ...PRAWDA ? 😜 Wielu chcialoby miec ,zarabiac taka kase ,ale niewielu chcialoby pracowac po 14 godz.😛

  • Raaffiikk
    Raaffiikk

    Razi sposób wypowiadania się... "prawda", "te auto"

  • maciej zurawski
    maciej zurawski

    Prawdaaaaaaaaaaaaaaa ?

  • Barber Stork
    Barber Stork

    Szacuneczek jesli to co mówi jest prawda... propsuje takich ludzi, którzy doszli do wszystkiego sami

  • Wiejski Gladiator
    Wiejski Gladiator

    waldi daj troche pls ja biedny a ty i tak nie zbiedniejesz mozesz mi dac swoje jedno lambo :D

  • ZiK_x1
    ZiK_x1

    Jak zawykle tvn kłamie😂👎

  • Digi Dominik
    Digi Dominik

    Waldek jest zaje...normalny człowiek. Szacun dla niego

  • nie owijam
    nie owijam

    Prawda

  • MJM
    MJM

    16:30 JAPIERDOLE XDDDD

  • luckyy_lynx
    luckyy_lynx

    Prawda ?

  • Smokorus
    Smokorus

    Prawdaa?

  • Łukasz
    Łukasz

    prawda ;)

  • Barto 320
    Barto 320

    9:13 Prawda

  • KoszulkaPrawilnego11
    KoszulkaPrawilnego11

    Prawdaaa? Prawdaaaa?

  • Karol Karol
    Karol Karol

    garage. No jakos juz mi zalatuje programista czyta i sie wymawia troche inaczej.

  • Karol Karol
    Karol Karol

    ladny fejk

  • pk1977ful
    pk1977ful

    Przeliczyłem to sobie mowi ze zarabia 2tys na h i pracuje po 12h i pracuje w weakandy To mi wtchodzi lekko 0.5mln na miesiac... Niby nie chce sie chwalic a o czy jest cale nagranie?

  • Izabela Augustyniak
    Izabela Augustyniak

    Brawo dla ludzi z pasją którzy ciężko pracują na to

  • Izabela Augustyniak
    Izabela Augustyniak

    Ostatnie słowa pokazują jaki to człowiek. Szacunek

  • Kacpiś
    Kacpiś

    3:32 ZEBOBUS 😂

  • Jarek Ckshxh
    Jarek Ckshxh

    1.20 chyba raczej ze swoja GEBELSOKLASA GERINGOWA

  • Alf182
    Alf182

    Witam można jakiś kontakt do Waldka ??

    • noico
      noico

      @milord_de_samoyed

  • Tomii P
    Tomii P

    Fajny gość, lubię go.

  • Grzegorz38
    Grzegorz38

    8:12 To spojrzenie w kamerę, bezcenne. :)

  • Tolas Tolas
    Tolas Tolas

    wszyscy wylądujemy na tamtym świecie xd

  • mylose beatz
    mylose beatz

    Ni tera juz nie w maluchu

  • mylose beatz
    mylose beatz

    Prawda prawda

  • Mario Mario
    Mario Mario

    Ile razy Waldek powiedział PRAWDA???🤔

  • Melo /
    Melo /

    Kupił G klase, żeby psa wozić xddd. Też chce mieć tak wyjebane w pieniądze

  • Mateusz Błach
    Mateusz Błach

    Fajny, miły człowiek

  • `Erwin
    `Erwin

    PRAWDA

  • Kuba Berger
    Kuba Berger

    ten waldek z programu 911 ga-ra-ge. brawo

  • WLADCY WSCHODU
    WLADCY WSCHODU

    Ladne raty prawie 40tys

  • Wizna 00
    Wizna 00

    W porządku gościu, jest jaki jest, jest sobą, nie próbuje być kimś innym i tak powinno być. Lubię i cenię takich ludzi. Pozdrawiam

  • Daniel Wozniak
    Daniel Wozniak

    Mądry gość, dobrze gada

  • Kaczmar
    Kaczmar

    Spoko gość

  • Marek Rzepień
    Marek Rzepień

    prawda ?....

Kolejny